Jak zahipnotyzować rozmową telefoniczną

Województwo: Lubelskie Miasto: Lublin 51°14'47"N 22°34'6"N ID ogłoszenia: 727 969 115

Opis oferty

Korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu: Pokażemy jak wygląda telefoniczny savoir vivre, podstawowe prawa marketingu relacji; Nauczymy prawidłowej emisji głosu podczas rozmowy; Twoi pracownicy nabędą umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku firmy; Nauczymy ich efektywnego zadawania pytań i umiejętnego odpowiadania na nie; Pokażemy, że nawet rozmowa z ,,trudnym klientem'' może kończyć się sukcesem i jak tego dokonać; Nauczymy technik perswazji i wywierania wpływu na rozmówcę; Przygotujemy pracowników na trudne sytuacje podczas rozmowy i nauczymy jak radzić ze stresem oraz obiekcjami klienta; Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający zdobycie nowych umiejętności. Zapraszamy już 5 maja 2012 w godz. 12.00 - 18.00 UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona Zapisy i szczegółowe informacje:

Data dodania: