PolskaStrefa.pl PolskaStrefa.pl
poniedziałek 5 czerwca, 2023
  • Strona główna
  • Biznes
  • Ekonomia
  • Gospodarka
  • Inwestycje
  • Marketing
 Dlaczego warto pozycjonować wizytówkę w Google?
Marketing

Dlaczego warto pozycjonować wizytówkę w Google?

by PolskaStrefa 29 października, 2022 0Komentarz

Wyszukiwarka Google to źródło wiedzy dla zdecydowanej większości internautów. Nie powinno więc być zaskoczenia, że firmy, które chcą zaistnieć na rynku muszą zdawać sobie sprawę z tego jaką pozycję ma wyszukiwarka na rynku i co to oznacza dla nich. Tym mechanizmem, który ułatwia walkę o klienta są między innymi wizytówki w Google. Warto poznać ten element i mieć na uwadze to jakie możliwości daje Google Moja Firma i dlaczego warto z tego korzystać.

Czym jest wizytówka w Google?

Wizytówka w Google to narzędzie bezpłatne, które będzie dobrym rozwiązaniem dla małych i średnich firm, które chcą działać na rynku lokalnym i zaistnieć w świadomości klientów szukających lokalnych usługodawców czy firm handlowych. Wizytówka Google sprawia, że firma będzie widoczna w wyszukiwarce oraz mapach Google przy lokalnym wyszukiwaniu przez klientów. Posiadanie wizytówki Google oraz jej promowanie to także wsparcie pozycjonowania strony internetowej.

Dlaczego przygotować wizytówkę i jak to zrobić?

Niektórzy zastanawiają się jak założyć wizytówkę w Google. Zadanie to nie jest szczególnie trudne, po zalogowaniu w Google należy wejść do Map Google i tam znaleźć miejsce, gdzie firma jest zlokalizowana. W tym miejscu naciskając prawy przycisk myszy rozwinie się menu, z którego należy wybrać Dodaj swoją firmę. Następnie witryna przeniesie się do Google moja firma i będzie można krok po kroku dodać swoją wizytówkę. Zdecydować się można również na korzystanie z pomocy specjalistów, którzy zajmują się promowaniem firm jak Foxmedio, gdzie będzie można liczyć na to, że agencja zajmie się przygotowaniem wizytówki dla firmy. Z drugiej strony warto wiedzieć czemu warto się zdecydować na przygotowanie swojej wizytówki w Google. Poniżej znajdziecie kilka informacji, które mogą ułatwić podjęcie decyzji o stworzeniu wizytówki.

Lepsza widoczność w wyszukiwarce

Stworzenie wizytówki Google to szansa na to, że będzie można powiększyć widoczność firmy w wyszukiwarce. To najbardziej popularna wyszukiwarka, dlatego warto być tam widocznym. Jednocześnie trzeba mieć świadomość, że wizytówki wyświetlane są nad wynikami organicznymi i tuż pod reklamami więc to od razu szansa na zauważanie firmy szczególnie przy lokalnych wyszukiwanych.

Pojawienie się w Mapach Google

Pewnie każdy z nas kiedyś spotkał sie z tym, że szukał w Mapach Gogole informacji o jakieś firmie w okolicy, w której się znaleźliśmy. Wizytówka Google daje szansę na to, by pojawiać się w mapach Google i dzięki temu również będzie można poprawiać wizerunek swojej firmy, budować także większe zainteresowanie potencjalnych klientów.

Wsparcie dla pozycjonowania lokalnego

Trzeba mieć na uwadze rolę pozycjonowania lokalnego dla małych i średnich firm. Dlatego stawiając na wizytówkę w Google moja firma i dodatkowo pozycjonowanie wizytówki Google można będzie oczekiwać, że przyniesie to również pozytywne efekty dla pozycjonowania lokalnego.

Stawiając na wizytówki Google można więc budować pozytywny wizerunek swojej firmy i wzbudzać większe zainteresowanie klientów poprawiając widoczność. Dlatego warto zdecydować się na jej stworzenie w Google Moja Firma.

Udostępnij

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

PolskaStrefa (Website)

administrator

Pozostaw komentarz Cancel reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wpisy
Biznes

Zwiększ zasięg fanpage na Facebook

22 maja, 2023
Ekonomia

Zrozumieć i docenić różnorodność: Jak badać różne segmenty rynku za

8 maja, 2023
Marketing

Książki o marketingu – obowiązkowe w bibliotece każdego marketera

25 kwietnia, 2023
Bezpieczeństwo

Księgowość dla spółki z o.o. – rzeczy, o których musisz

5 kwietnia, 2023

Kategorie treści

  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Budowa
  • Budownictwo
  • Cyfryzacja
  • Ekologia
  • Ekonomia
  • Finanse
  • Gospodarka
  • Inwestycje
  • Księgowość
  • Kultura
  • Marketing
  • Motoryzacja
  • Nieprzypisane
  • Podatki
  • Polska
  • Prawo
  • Przemysł
  • Wypoczynek
  • Zakupy
PolskaStrefa.pl PolskaStrefa.pl

Kontakt z redakcją:
redakcja@polskastrefa.pl

Dane redakcji

 

Biznes w Polsce

Zwiększ zasięg fanpage na Facebook

Zrozumieć i docenić różnorodność: Jak badać różne segmenty rynku za pomocą CATI

Książki o marketingu – obowiązkowe w bibliotece każdego marketera

Dlaczego warto pozycjonować wizytówkę w Google?

Targi rolnicze, na których warto się pojawić

Gospodarka

Zrozumieć i docenić różnorodność: Jak badać różne segmenty rynku za pomocą CATI

Czym jest pożyczka gotówkowa? To powinieneś wiedzieć

Co musisz wiedzieć o PIT-28? Złóż deklaracje podatkową PIT-28 do 2 maja 2023 roku

Jakie są popularne akcje giełdowe?

Lokata walutowa – czym jest? Czy warto ją założyć?

Dołącz do newslettera

© PolskaStrefa.pl 2023. Biznes | Inwestycje | Gospodarka