
Dlaczego warto pozycjonować wizytówkę w Google?
Wyszukiwarka Google to źródło wiedzy dla zdecydowanej większości internautów. Nie powinno więc być zaskoczenia, że firmy, które chcą zaistnieć na rynku muszą zdawać sobie sprawę z tego jaką pozycję ma wyszukiwarka na rynku i co to oznacza dla nich. Tym mechanizmem, który ułatwia walkę o klienta są między innymi wizytówki w Google. Warto poznać ten element i mieć na uwadze to jakie możliwości daje Google Moja Firma i dlaczego warto z tego korzystać.
Czym jest wizytówka w Google?
Wizytówka w Google to narzędzie bezpłatne, które będzie dobrym rozwiązaniem dla małych i średnich firm, które chcą działać na rynku lokalnym i zaistnieć w świadomości klientów szukających lokalnych usługodawców czy firm handlowych. Wizytówka Google sprawia, że firma będzie widoczna w wyszukiwarce oraz mapach Google przy lokalnym wyszukiwaniu przez klientów. Posiadanie wizytówki Google oraz jej promowanie to także wsparcie pozycjonowania strony internetowej.
Dlaczego przygotować wizytówkę i jak to zrobić?
Niektórzy zastanawiają się jak założyć wizytówkę w Google. Zadanie to nie jest szczególnie trudne, po zalogowaniu w Google należy wejść do Map Google i tam znaleźć miejsce, gdzie firma jest zlokalizowana. W tym miejscu naciskając prawy przycisk myszy rozwinie się menu, z którego należy wybrać Dodaj swoją firmę. Następnie witryna przeniesie się do Google moja firma i będzie można krok po kroku dodać swoją wizytówkę. Zdecydować się można również na korzystanie z pomocy specjalistów, którzy zajmują się promowaniem firm jak Foxmedio, gdzie będzie można liczyć na to, że agencja zajmie się przygotowaniem wizytówki dla firmy. Z drugiej strony warto wiedzieć czemu warto się zdecydować na przygotowanie swojej wizytówki w Google. Poniżej znajdziecie kilka informacji, które mogą ułatwić podjęcie decyzji o stworzeniu wizytówki.
Lepsza widoczność w wyszukiwarce
Stworzenie wizytówki Google to szansa na to, że będzie można powiększyć widoczność firmy w wyszukiwarce. To najbardziej popularna wyszukiwarka, dlatego warto być tam widocznym. Jednocześnie trzeba mieć świadomość, że wizytówki wyświetlane są nad wynikami organicznymi i tuż pod reklamami więc to od razu szansa na zauważanie firmy szczególnie przy lokalnych wyszukiwanych.
Pojawienie się w Mapach Google
Pewnie każdy z nas kiedyś spotkał sie z tym, że szukał w Mapach Gogole informacji o jakieś firmie w okolicy, w której się znaleźliśmy. Wizytówka Google daje szansę na to, by pojawiać się w mapach Google i dzięki temu również będzie można poprawiać wizerunek swojej firmy, budować także większe zainteresowanie potencjalnych klientów.
Wsparcie dla pozycjonowania lokalnego
Trzeba mieć na uwadze rolę pozycjonowania lokalnego dla małych i średnich firm. Dlatego stawiając na wizytówkę w Google moja firma i dodatkowo pozycjonowanie wizytówki Google można będzie oczekiwać, że przyniesie to również pozytywne efekty dla pozycjonowania lokalnego.
Stawiając na wizytówki Google można więc budować pozytywny wizerunek swojej firmy i wzbudzać większe zainteresowanie klientów poprawiając widoczność. Dlatego warto zdecydować się na jej stworzenie w Google Moja Firma.